WARUNKI  DOSTAWY

§ 1. W celu realizaji Państwa zamówień, wysyłane paczki są dostarczane przez kurierów Poczty Polskiej w usłudze Pocztex Ekspres24. Poniżej zamieszczamy szczegóły dotyczące dostawy oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.

 

Cena paczki uzależniona jest od wagi ( ceny netto + 23% VAT ).

 

Masa paczki

Do 1 kg

Do 5 kg

powyżej 5 do 10 kg

powyżej 10 do 20 kg

powyżej 20 do 30 kg

powyżej 30 do 50 kg

17,00

18,00

21,00

22,00

23,00

55,00

 

§ 2. Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 13.00

2.1. Wszystkie zamówienia  złożone po godzinie 13 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym.

§ 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności

3.1 Za pośrednictwem systemu Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez wpłatę na konto "Włoskie Jedzenie". Klient może również uregulować należność przy odbiorze za pobraniem ( doliczona zostanie kwota 2.20 do rachunku ). Opcja zapłaty za pobraniem, będzie możliwa od drugiego zamówienia. Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty, po upływie 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że klient kontaktował się wcześniej z obsługą sklepu www.wloskiejedzenie.pl lub www.włoskiejedzenie.pl  i ustalił inaczej.

§ 4. Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów.

4.1 Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręcznie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrendnio do osoby doręczającej oraz poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braków bardzo prosimy nie przyjmować paczki bądź od razu spisać protokół szkody u kuriera wraz z wykonaniem zdjęć, na podstawie których będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów za uszkodzony towar. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno.

§ 5. W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontaktpod numerem telefonu zamieszczonym na stronie lub za pomocą e-maila : biuro.wloskiejedzenie@gmail.com. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.

 

§ 6. Ze względu na bezpieczeństwo oraz dobro klienta po produkty spożywcze takie jak Sery, Wędliny czy artykuły mrożone , prosimy zgłaszać się do siedziby firmy przy ulicy Bieżanowskiej 191 w Krakowie.Istnieje też możliwość dostawy w/w produktów, którą realizujemy na terenie Krakowa i okolic ( do 10 km ). W przypadku wybrania tej opcji dostawy , do każdego zamówienia zostanie doliczony koszt transportu 30 zł brutto.