WARUNKI  DOSTAWY

§ 1. W celu realizaji Państwa zamówień, wysyłane paczki są dostarczane przez kurierów UPS ( United Parcel Service ) . Poniżej zamieszczamy szczegóły dotyczące dostawy zamówionych towarów oraz wskazówki, jak należy postępować w przypadku wystąpienia nieprawidłowości związanych z dostawą.

 

Cena paczki uzależniona jest od wagi ( ceny netto + 23% VAT ).

 

Masa paczki

Do 1 kg

Do 5 kg

powyżej 5 do 10 kg

powyżej 10 do 20 kg

powyżej 20 do 30 kg

powyżej 30 do 50 kg

18,00

19,00

22,00

25,00

32,00

68,00

 

§ 2. Zamówienia realizowane są 5 dni w tygodniu do godziny 10.00

2.1. Wszystkie zamówienia  złożone po godzinie 10 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone w sobotę bądź niedzielę, realizacja nastąpi w najbliższym dniu roboczym. W przypadku towarów dostępnyhc na zamówienie uzgadniamy telefoniczne lub e-mailowo termin realizacji zamówienia. Przy większych zamówieniach czas oczekiwania może zostać wydłużony w zależności od dostępności produktu. Towary  wysyłamy od poniedziałku do czwartku. W przypadku zamówienia produktu nduja wysyłki realizowane są tylko w poniedziałek. 

§ 3. Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności

3.1 Za pośrednictwem systemu Dotpay (płatność automatyczna), bądź poprzez wpłatę na konto "Włoskie Jedzenie". Klient może również uregulować należność przy odbiorze za pobraniem ( doliczona zostanie kwota 5.00 zł do rachunku ). Opcja zapłaty za pobraniem, będzie możliwa od drugiego zamówienia. Na transakcje czekamy do 5 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty, po upływie 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane, chyba że klient kontaktował się wcześniej z obsługą sklepu www.wloskiejedzenie.pl lub www.włoskiejedzenie.pl  i ustalił inaczej.

Uwaga : W grudniu czas realizacji zamówień może wydłużyć sie do nawet 3 dni roboczych.

§ 4. Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności przy odbiorze zakupów.

4.1 Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera, który jest odpowiedzialny za doręczenie zakupów w takim stanie, w jakim zostały one wysłane. Wszelkie nieprawidłowości związane z niewłaściwym przewozem, tzn. potłuczenia, zgniecenia, braki itp. bardzo prosimy zgłaszać bezpośrednio do osoby doręczającej oraz poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braków bardzo prosimy nie przyjmować paczki bądź od razu spisać protokół szkody u kuriera wraz z wykonaniem zdjęć, na podstawie których będziemy mogli ubiegać się o zwrot kosztów za uszkodzony towar. Nie odpowiadamy za szkody, które zostaną zgłoszone zbyt późno.

Jeżeli mają Państwo zastrzeżenia dotyczące jakości otrzymanych od nas produktów, można złożyć reklamację. Po otrzymaniu od Państwa informacji zwrotnej przystąpimy do rozpatrzenia sprawy, a także podjęcie stosownych działań. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzymy złożoną reklamację, oraz poinformujemy Państwa o podjętej decyzji. Celem zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie wiadomości e-mail wraz z następującymi informacjami: data dostarczenia produktu , adres dostawy , dane odbiorcy , opis zdarzenia i wadliwego produktu ( przeterminowany , uszkodzony itp. ). Prosimy również o informacje odnośnie danych kontaktowych. 

 

§ 5. W przypadku znacznych opóźnień w dostawie bądź braku dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt pod numerem telefonu zamieszczonym na stronie lub za pomocą e-maila : biuro.wloskiejedzenie@gmail.com. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.

 

§ 6. W przypadku dużych zamówień dla restauracji, pizzerii, sklepów oraz kawiarni termin realizacji zamówienia jak i dostawy ustalany jest indywidualnie.